Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/ngziwxlt/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروشنده غذاده اتوماتیک پرورش میگو - فارود صنعت

فروشنده غذاده اتوماتیک پرورش میگو

دستگاه غذاده اتوماتیک پرورش میگو معمولا برای کاهش هزینه های تولید ، ضریب تبدیل غذایی و همچنین از آنجایی که هزینه های غذای آبزیان بالا است برای صرفه جویی در وقت و همچنین عدم اصراف در غذا برای آبزیان می باشد.

در بیشتر پروشگاه های آبزیان از این دستگاه ها استفاده می کنند این دستگاها برای استخرهای بزرگ بسیار مناسب است چرا که طراحی آن طوری است که قادر به پخش غذا در ارتفاع 10 متر نیز می باشد .

فروشنده غذاده اتوماتیک پرورش میگو

بررسی کیفیت غذاده اتوماتیک پرورش میگو

بررسی کیفیت غذاده اتوماتیک پرورش میگو غذاده اتوماتیک میگو بیشتر در مزارع پرورش آبزیان به کار گیری می شود میگو ها تا 25 روزگی به صورت دستی غذا داده می شوند بعد از آن با دستگاه غذاده اتوماتیک این کار انجام می شود این دستگاه ها با توجه به ارتفاع استخر و تعداد میگو پرورش داده سفارش داده می شود .

کیفیت غذاده اتوماتیک در این است : 1- چون خوراک آبزیان از لحاظ اقتصادی گران است غذا دادن به وسیله دستگا های غذا ده به صرفه است چون مقدار تعیین شده غذا ریخته می شود.

2- به وسیله ی این دستگاه ها غذا ها به طور یکنواخت ریخته می شوند و غذا در استخر باقی نمی ماند ولی به صورت دستی ممکن است مقداری غذا در استخر باقی بماند که با گذشت زمان آبزیان دچار کمبود اکسیژن شوند .

3- این دستگاها دارای سینی های غذا می باشد که به راحتی می توان غذاها را چک کرد .

4- بهتر است غذاها از دستگاه هواده فاصله داشته باشند تا موقع غذادهی مشکل برای ریختن غذاها پیش نیاید .

در بعضی از استخرها نیاز به دستگاه غذاده دارد که باید فاصله بین این دستگاه ها رعایت شود تا مشکل پیش نیاید در هنگام بارندگی بهتر است از دستگاه استفاده نشود چون ممکن است غذاها دارای رطوبت شوند و به طور یکنواخت ریخته نشوند .

خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو

خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو دستگاه های غذاده اتوماتیک برای تغذیه میگو یک تجهیزات مناسبی است چون رفتار این گونه آبزی طوری است که همزمان با شنای سریع غذا را نیز مصرف می کند با این دستگاه ها طوری غذاتوزیع می شود که در سطح استخر غذا باقی نمی ماند بر عکس به صورت دستی ممکن است در یک مکان غذای زیادی پخش شود و پخش زیادی به صورت مصرف نشده در استخر باقی بماند و باعث کمبود اکسیژن به مرور زمان شود.

خرید غذاده اتوماتیک برای پرورش آبزیان امری واجب و حیاتی است چون هزینه غذا دادن به آبزیان خیلی زیاد است در مصرف بی رویه غذا صرفه جویی می شود انتخاب این دستگا ها با توجه به مساحت استخر خریداری می شود.

خریداران می توانند با توجه به متراژ استخر این دستگاه را از طریق اینترنتی سفارش داده و آن را در اسرع وقت خریداری کرده خرید این دستگاه بیشتر ازیکی باعث تخفیف ویژه نیز می شود ولی باید توجه داشته باشند که این دستگاه را از فروشگاه های شناخته شده و دارای گارانتی خریداری کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما