Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/ngziwxlt/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
تولید غذاده اتوماتیک پرتابی - فارود صنعت

تولید غذاده اتوماتیک پرتابی

اگر تا به حال فکر کرده اید که آیا در مزرعه پرورش آبزیان خود به سیستم تغذیه خودکار نیاز دارید؟ این مقاله قطعاً مناسب شماست. دستگاه غذاده اتوماتیک پرتابی یک محصول مناسب است که به کمک آن آبزیان را با استاندارد ترین متد های روز پرورش دهید.
مناسب برای خوراک دانه بندی شده، خوراک ذرات، خوراک پوسته پوسته، نوارهای تغذیه کوچک و …. مجموعه ما تولید غذاده اتوماتیک پرتابی را در جهت بهره وری بیشتر استخر های پرورش ماهی انجام می دهد.

تولید غذاده اتوماتیک پرتابی

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی با توجه به شرایط محیطی و محصول پرورشی متفاوت است. تجهیزات مورد نیاز برای اتوماسیون کامل تغذیه در مزرعه پرورش ماهی بسیار گسترده است. برای اندازه گیری صحیح سیستم تغذیه خودکار برای پرورش آبزیان، باید فاکتورهای زیر را در نظر گرفت تا سیستم برای اهداف خود مناسب باشد.

اولین مورد از این ملاحظات تعداد مخازن یا نقاط تغذیه مورد نیاز است، زیرا هر نقطه برای اتصال فیدر به مخزن به لوله پلی اتیلن با چگالی بالا نیاز دارد. همچنین باید حداکثر مقدار آن بر حسب گرم در روز در روز تنظیم شود تا از بروز معمول مشکلات ناشی از کمبود یا زیاد تغذیه جلوگیری شود.

با نشان دادن تعداد گلوله ها و اندازه های مختلف مورد نیاز، می توان فیدر را به طور خاص پیکربندی کرد تا نیازهای مزرعه خاص را برآورده کند. این نیازها را می توان با تعیین حداکثر فاصله بر حسب متر از فیدر تا مخزن واقع در فاصله دورتر از فیدر و حداکثر برآورد مصرف روزانه در مزرعه، تأمین کرد.

اندازه سیستم های تغذیه آبزی پروری نه تنها با توجه به معیارهای تغذیه، بلکه همچنین باید با توجه به کاربرد نهایی سیستم در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، در طی مراحل تخم ریزی، مراحل قبل از رشد و رشد در آبزی پروری، هر مرحله نیازها و نیازهای تغذیه ای خاص خود را دارد. بنابراین، این تغییرات برای یک طرح تغذیه کننده تنها که نیازهای ویژه همه این مراحل تغذیه را برآورده کند، امکان پذیر نیست.

شرکت پخش غذاده اتوماتیک پرتابی

شرکت پخش غذاده اتوماتیک پرتابی شرکت پخش غذاده اتوماتیک پرتابی ما این دستگاه را با تخفیف های باور نکردنی عرضه می کند. در این محصول از موادی که برای آبزیان ضرری ندارند استفاده شده است. پلاستیک سازگار با محیط زیست، غیر سمی، بدون بو، برای ماهی ها بی خطر است. زمان تغذیه و تغذیه اتوماتیک قابل تنظیم است. برای این فیدر می توانید 12 ساعت در ساعت و 24 ساعت در ساعت تعیین کنید.

شما می توانید به طور آزاد مصرف غذا را برای نیازهای فردی تنظیم کنید. ما بهترین محصول و خدمات را به شما ارائه می دهیم. اگر مشکلی دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید و ما در اسرع وقت مشکل را برطرف خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما