Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 36 in /home/ngziwxlt/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی درجه یک - فارود صنعت

فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی درجه یک

فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی درجه یک توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود. این استخر ها در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته و روانه بازارها می شود شما می توانید با توجه به اندازه محیطی که می خواهید از این استخر استفاده کنید اندازه مورد دلخواه خودتان را خرید کنید.

فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی درجه یک

لیست قیمت استخر پیش ساخته پرورش ماهی

لیست قیمت استخر پیش ساخته پرورش ماهی اگر شما به سایت های مختلف مراجعه کنید می توانید لیست قیمت استخر پیش ساخته پرورش ماهی را مشاهده کنید.

از ویژگی های استخر پیش ساخته گالوانیزه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این استخرها را در هر مکانی می توان استفاده کرد و در صورت عدم نیاز می توان آن را جمع آوری کرد.
  • از تکنولوژی و فناوری به روز در تولید آن ها استفاده شده است.
  • وزن کم این استخرها یکی از ویژگی های مهم آن است.
  • قیمت کمتری نسبت به استخرهای بتنی دارد.
  • نسبت به استخرهای بتنی در زمان کمی می توان آن ها را تولید کرد.
  • این استخر ها دارای سقف جدا شو هستند.
  • کاهش هزینه های ساخت
  • نفوذپذیری صد در صد با لایه داخلی ژئوممبران
  • تراکم بالای ماهی ها در این استخرها مناسب است.

نمایندگی خرید و فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی

نمایندگی خرید و فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی نمایندگی خرید و فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی که در برخی از شهرهای ایران وجود دارد عرضه استخر پیش ساخته را در اندازه و ابعاد مختلفی انجام می دهد.

با توجه به ابعاد مختلف این استخرها می توان استفاده های زیادی از این محصول کرد. این استخرها این در حجم و ابعاد بزرگ، متوسط، کوچک طراحی و تولید می شود. از استخرهای پیش ساخته بزرگ برای پرورش ماهی و کشاورزی استفاده می شود چون ظرفیت و کارایی بالایی دارند. از مدل های متوسط این استخرها می توان برای شنا و آب درمانی در ویلاهای مسکونی استفاده کرد و از مدل های کوچک این استخرها می توان برای بازی و شنا کردن کودکان در منزل استفاده کرد.

برخی از فروشندگان این محصول هم استخر پیش ساخته دست دوم هم نو را عرضه می کنند.

طراحی و ساخت حوضچه و استخرهای پیش ساخته

طراحی و ساخت حوضچه و استخرهای پیش ساختهطراحی و ساخت حوضچه و استخرهای پیش ساخته توسط مهندسان و طراحان حرفه ایی شرکت های تولید کننده انجام می شود.

استخرهای پیش ساخته به دو صورت فریمی و ایزی در بازار یافت می شود. استخرهای پیش ساخته ایزی همان طور که از نامشان پیداست  به صورت ساده نصب می شود چون easy به معنای راحت و آسان است.

برای این که مشتری به راحتی بتواند از این محصول استفاده کند همراه این استخرها تجهیزاتی وجود دارد که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • پایه های آلومینیومی 
  • پمپ های تصفیه آب فیلتری که برای تصفیه آب استخر در نظر گرفته شده است.
  • درپوش و زیرانداز برای کف استخر
  • دریچه تخلیه آب برای این که بتوان به راحتی آب استخر را خالی کرد.

ارایه مدرن ترین استخر پیش ساخته پرورش ماهی در کشور

ارایه مدرن ترین استخر پیش ساخته پرورش ماهی در کشورارایه مدرن ترین استخر پیش ساخته پرورش ماهی در کشور توسط کارخانه های سازنده مختلفی انجام می شود این تولیدکنندگان برای این که بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند هر روز سعی میکنند جدیدترین و مدرن ترین نمونه های محصول را وارد بازارها کنند.

این استخرها بیشتر به صورت گرد تولید و روانه بازارها می شود. کوچکترین این استخرها قطر ۲۲۴ سانتی متر دارد که با دست میتوان آن را حمل کرد اما برای اندازه های بزرگتر باید حتما از خودرو استفاده کرد. قبل از استفاده از این استخرها باید محل را تمیز کنید تا چیز تیزی به استخر فرو نرود و آن را سوراخ کند. بعد می توانید محصول را از جعبه بیرون بیاورید و آن را پهن کنید و پمپ تصفیه را به دریچه مربوطه متصل کنید. دو عدد دریچه روی بدنه این استخرها تعبیه شده است که یکی مربوط به تخلیه و دیگری مربوط به ورود آب است. بعد از این که پمپ را وصل کرده اید شروع به باد کردن استخر کنید باد زدن چند دقیقه ای طول می کشد. بعد از این که تمام این کارها را انجام دادید استخر شما آماده می شود و می توانید شلنگ آب را داخل آن بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما